sobota, 8 września 2012

SAŁATKA Z ZUPEK CHIŃSKICH


Przepis na tą sałatkę dostałam od mojej koleżanki i tyle mi po niej zostało hihi, bo ona wyjechała do Anglii, a mi został tylko przepis. Sałatka jest szybka, prosta i często gości na moim stole.

Składniki

  • Mała kapusta pekińska
  • Por
  • Puszka kukurydzy
  • Dwie zupki chińskie (łagodna i ostra – ja kupuję z Vifona)
  • Majonez

Makaron z zupek chińskich wraz z przyprawami zalewam szklanką wrzącej wody i odstawiam aż napęczniej i się wystudzi.
Kroję drobno kapustę pekińską, dodaję odsączoną kukurydzę z puszki, kroję białą część pora w półtalarki, dodaję do tego wystudzony makaron z zupek i około 3 – 4 łyżki majonezu, mieszam. Ja nie przyprawiam już niczym, ale jak ktoś chce to można dopieprzyć czy dosolić. Najlepsza jest następnego dnia.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przyciski Listonic

Social Networks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...