niedziela, 2 września 2012

Muffinki wiśniowe z kiwi

Od razu odradzam przepis KASI...Bo jeśli chodzi o smak- SUPER, ale ciasto, konsystencję... to przykleiły się do papilotków wrr. Wczoraj robiłam jak pamiętacie muffinki z czekoladą- to naprawdę SUPER odeszły papilotki bez brzydkiej masy. TU obdarło się brzydko.
Ale zmodyfikować można ciasto:)
 Przepis był taki:
Składniki: 
  • 250 g mąki przesianej - proponuję tu 275 g mąki
  • 125 g cukru
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 200 ml mleka- ja proponuję 100ml ciepłego mleka
  • 2 jajka
  • szczypta soli
  • pół kostki margaryny - roztopić - ja proponuję dodać bez roztapiania

Masa jest lejąca...więc dodałam mąki jeszcze ok. pół szklanki
Proponuję zmniejszyć ilość mleka, a margarynę dać nie roztapiając jej..


 Ja dodałam do tego przepisu wiśnie i kiwi do babeczek. SMACZNE:)



 Tu roztopiłam margarynę- ale lepiej tego nie robić.
 Do suchej masy, dodałam mokre rzeczy: jajka, margarynę, mleko.
Papilotki napełniłam ciastem do połowy.
 Dodałam owoców, nieco przykryłam je ciastem i na wierzch jeszcze dodałam troszkę owoców.

A tak wyszły:) Temp. 200stopni C- ok 20min. Bez termoobiegu

3 polałam czekoladą i bitą śmietaną:) ale lepsze są bez takich dodatków:)
Smacznego:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przyciski Listonic

Social Networks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...