czwartek, 6 września 2012

Gołąbki

Kto nie lubi gołąbków? Dziś zrobiłam właśnie je na obiad;) 


Farsz:
  • 1kg mięsa łopatki- zmielonej
  • 3 torebki ryżu
  • sól
  • pieprz
  • papryka słodka w proszku
  • przyprawa do mięsa mielonego

Kapustę dość dużą gotowałam ok 1,5 godziny. Ale trzeba patrzeć aby była nie za miękka i nie za twarda. Oddzielałam od głąba liście nacinając przy głąbie i strząsając je z kapusty. Same ładnie odchodziły.  Moja mama robi inaczej wykrawa głąba z surowej kapusty, a potem liście powoli oddziela. 

Zawijanie w kopertę, czyli najpierw w przód, potem boki a na koniec obrót całością. Wyszło tak:


Rosołek dałam do wrzątku i zalałam nim gołąbki. Wstawiłam do piekarnika, i drugą porcje na gaz.


 Polałam keczupem- bo lubię:) Oczywiście można zrobić sos:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przyciski Listonic

Social Networks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...