niedziela, 2 września 2012

Jeżyk od Delecty

Postanowiłam zrobić ciasto z torebki:) zobaczyć czy wyjdzie i czy jest dobre:)





Moje pierwsze spostrzeżenia, - dużo masy, mniej ciasta...  Masa mi została.

Produkty:

  • Jeżyk- ciasto z pudełka
  • 2 jaja
  • 75ml wody
  • 500ml śmietany kremówki (30-36%)
  • 100 ml zimnej wody
  • sok z 1/2 cytryny
  • pół szklanki wody
  • 2 banany


A oto przepis:

Poncz: wyciśnij pół cytryny i zmieszaj z pół szklanki wody

Ciasto:
Tortownicę wysmaruj margaryną i posyp mąką

2. Wymieszaj wodę i jajka.




3. Wsyp zawartość torebki z ciastem i miksuj 5 minut na najwyższych obrotach

4. Włóż do nagrzanego piekarnika- 180stopni C bez termoobiegu na 25 minut

5. Zostaw ciasto do wystudzenia
6. Pokrój ciasto wg wskazówek na pudełku
7. Nasącz ponczem jeden z kawałków ciasta (4-5 łyżek- ja dałam mniej), połóż połówkę banana płaską stroną do dołu lub inne owoce i posmaruj ubitą masą.



8. Czynność powtórz jeszcze 3-krotnie. Ja też przecięłam środkowy pas na pół i dodałam jako dodatkową porcję.. A mniej użyłam na kruszonkę. Masą wysmarowałam też całe ciasto z wierzchu i dopiero posypałam kruszonką:)
9. Ciasto ustaw pionowo i uformuj kształt jeżyka:) albo myszki..


10. Obsyp pozostałym pokruszonym ciastem z posypką. Zrób oczy i nos:)
SMACZNEGO



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przyciski Listonic

Social Networks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...