poniedziałek, 3 września 2012

BUŁECZKI NA CIEPŁO


Wczoraj jeszcze przed Masterchef, namówiłam syna na pomoc przy kolacji na ciepło. Razem zawsze raźniej i oczywiście szybciej. Więc na kolację były bułeczki na ciepło.
Składniki u mnie jako, ze rodzina liczna, trzech dorosłych mężczyzn to i bułek dużo, ale ja podam ilości tak mniej więcej na 10 bułek.
Składniki
-        10 kajzerek
-        1 cebula
-        1 papryka
-        25 dag mortadeli albo parówek
-        20 dag ser żółty
-        Koncentrat pomidorowy albo keczup
-        Pieprz, sól
-        Masło do smażenia
Z bułek odcinamy wierzchy i wydrążamy środki, smarujemy wewnątrz bułki keczupem lub przecieram i odstawiamy na chwilę.
W tym czasie na patelni na maśle podsmażamy drobno cebulkę, dodajemy pokrojono drobno paprykę oraz mortadelę lub parówki, przyprawiamy i podsmażamy kilka minut. Tak przygotowanym farszem wypełniamy bułeczki, i startym żółtym serem posypujemy bułki. Następnie bułeczki trzeba zapiec w piekarniku.
Ja zrobiłam jeszcze wersję z drobno pokrojonym filetem z kurczaka podsmażonym na maśle z cebulkę, a także bułkę wypełnioną odrobioną masła, plasterkiem szynki, i surowym jajkiem (oczywiście to też zapieczone w piekarniku aż jajko się zetnie), jednak najbardziej wszystkim smakowała wersja z mortadelą.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przyciski Listonic

Social Networks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...