czwartek, 23 sierpnia 2012

Sos boloński - ŁOWICZ


Tak jak już wcześniej pisałam do mojego szybkiego obiadu wykorzystałam sos boloński z Łowicza. Jest naprawdę warty polecenia, ma mocny pomidorowy smak, ale nie powinno to przeszkadzać miłośnikom ostrych ani łagodnych potraw, moim zdaniem posmakuje każdemu.
Nie zawiera on substancji konserwujących, a słoik, który w tym momencie ma 520 g, starcza spokojnie na obiad dla 5 – osobowej rodziny.
Cena również nie jest wygórowana, bo ja zapłaciłam nieco ponad 5 zł, pasuje zarówno do makaronu, jak i do ryżu czy ziemniaków, spokojnie można go wykorzystać solo lub z dodatkiem mięsa mielonego czy w formie gulaszu.
Jeśli nie macie czasu na przygotowanie obiadu, lub zaskoczą Was goście to można spokojnie sięgnąć po ten produkt. 
Produkt wart polecenia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przyciski Listonic

Social Networks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...