piątek, 31 sierpnia 2012

Ryba panierowana pieprzem cytrynowym




Bardzo lubię ryby w każdej postaci, natomiast moje dzieci jakoś szczególnie za nią nie przepadają, jedyna w zasadzie formą, w jakiej jedzą ryby jest filet panierowany. Dziś był to mintaj, moim zdaniem niedroga a całkiem smaczna rybka.
W pobliskim markecie znalazłam nową przyprawę z firmy Prymat (naprawdę korzystam z ich przypraw bardzo często i jestem zadowolona). – Pieprz cytrynowy.
Pieprz cytrynowy to mieszanka pieprzu i cytryny. Wykorzystałam go dziś jako przyprawę do mojego fileta i muszę przyznać, że byłam bardzo mile zaskoczona, nadał on mojej rybce ciekawy ostro - kwaskowy aromat, moim zdaniem nawet, jeśli jesteście przekonani tylko do cytryny, to warto wypróbować tą przyprawę. Po dokładnym natarciu ryby przyprawą i posoleniu jej, opanierowałam fileta w rozmąconym jajku i bułce tartej. Ja osobiście smażę takie filety na maśle, zdecydowanie bardziej odpowiada mi ten smak, niż smażone na oleju. A do tego surówka z kiszonej kapusty.
A oto jak filety wyglądały 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przyciski Listonic

Social Networks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...