poniedziałek, 13 sierpnia 2012

PANCAKES- czyli naleśniki po amerykańsku

Znalazłam przepis na blogu MOJE PASJE na coś przepysznego i postanowiłam polecić Wam. A że jestem entuzjastką nowości naleśnikowych, to sprawiłam dziś sobie takie właśnie pancakes'y.
Jeśli chcecie zjeść coś pośredniego pomiędzy naleśnikiem a racuchem, to właśnie formuła, według której warto zrobić nasze pancakes.





Składniki:

  • 6 szkl. mąki
  • 6 łyżek cukru
  • 1,5 łyżeczki soli
  • 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1,5 łyżeczki sody
  • 1 cukier waniliowy (opcjonalnie)


Mieszankę składników możecie wsypać do puszki, pojemnika plastikowego na zapas.

na każdą pełną 1 szkl mixu (200g)  należy dodać:

  • 1 jajko
  • 1/4 szkl maślanki lub kefiru
  • 1/2 szkl. mleka
  • 1,5 łyżki oleju


Smażyć na teflonowej patelni bez tłuszczu z obydwu stron. Podawać z ulubionymi dodatkami (syropem klonowym, miodem, owocami, dżemem, polewami, cukrem pudrem).

Smakiem przypomina gofry:) - przynajmniej mi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przyciski Listonic

Social Networks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...