poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Makaron z cukinią

Dziś obiad po włosku.  


Co będzie potrzebne? A więc:


  • makaron, ja użyłam zielonego z dodatkiem szpinaku
  • cukinia - młoda najlepiej mała - kilka sztuk
  • cebulka
  • ząbek czosnku
  • papryczka chili
  • oliwa z oliwek
  • kostka rosołowa


Jak przygotować?
1. Na rozgrzaną oliwę, wrzuć peperoncinę, czosnek pokrojony w kostkę, i cebulkę oraz kostkę rosołową. Następnie dodaj surową, lub zblanszowaną cukinię. Można ją pokroić w kosteczkę. Ja najpierw ugotowałam, a potem część zgniotłam, a część pokroiłam w kostkę.
2. Smażyć razem przez chwilę, a potem dodać ugotowany makaron na patelnię i smażyć 2 minuty.


Posypać możecie np. parmezanem:)


Smacznego!!

1 komentarz:

  1. uwielbiam cukinie :) a w połączeniu z makaronem wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń

Przyciski Listonic

Social Networks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...