środa, 22 sierpnia 2012

SOS SAŁATKOWY

SOS SAŁATKOWY  - WŁOSKI

Sos ten wykorzystałam do dzisiejszej surówki, ponieważ wiedziałam, ze naprawdę jest wart wykorzystania, już wcześniej stosowałam go do sałatek i surówek, naprawdę nadaje świetny smak, jest orzeźwiający i szybko się go przyrządza. Wsypuje się go do miski, dodaje 3 łyżki stołowe oleju i tyle samo wody, dokładnie się go miesza i dodaje do sałatki około 15 minut przed jej podaniem. 
Cena również jest niewygórowana, bo waha się od 0,90 gr do 1,30 zł w zależności od sklepu. 
A informacja, ze sosy są bez dodatków konserwantów, sztucznych barwników i glutaminianu sodu, sprawia, że chętnie sięgam po te sosy. Wypróbowałam również paprykowo - ziołowy, koperkowo - ziołowy i  bardzo mi smakowały, natomiast dzisiaj skusiłam się  na sos sałatkowy do mizerii i niestety bardzo się zawiodłam jego smakiem, był mdły, nie posmakował nikomu w domu i niestety mizeria z jego dodatkiem została na talerzach praktycznie nie ruszona.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przyciski Listonic

Social Networks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...