środa, 7 sierpnia 2013

Kanapki ze śmietaną i cukrem


Pamiętacie je z dzieciństwa? Ja nie jadłam od dziecka... Wczoraj postanowiłam wrócić do nich:) 
Kiedyś nie było słodyczy, a cukier był na kartki... Pamiętacie? Nasze babcie wymyślały co się tylko dało, by dzieci od czasu do czasu zjadły coś słodkiego... poza ciastami oczywiście:)  I tak kogel- mogel, kanapki z masłem i cukrem, czy właśnie ze śmietaną i cukrem pamiętam doskonale...


Przepisu nie ma po co podawać bo widać, chleb, masło, śmietana 18% i troszkę cukru na wierzch.


Majce bardzo posmakowały:)

4 komentarze:

  1. Smak dzieciństwa!<3. Ale bez masła;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadłam pierwszy raz gdy byłam maluśka i spędzałam wakacje u babci na wsi. Gdy były żniwa to nikt nie miał czasu na gotowanie, więc takie kanapki były normą. Potem jedliśmy je w domu, aż po dziś dzień. Często je robię (choć mój mąż się śmieje bo nie znał tego rarytasu) i ja razem z dzieciakami zajadamy się nimi. Moja wnusia tez polubiła. W czerwcu jadamy kanapki z truskawkami w plastrach z cukrem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z truskawkami nie jadłam:) ale wypróbuję. Mój ojciec jadł chleb z plastrami jabłek.. :)

      Usuń
  3. zgadzam się z GrowingUp, zawsze jadłam tak u babci ;)

    OdpowiedzUsuń

Przyciski Listonic

Social Networks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...