niedziela, 10 sierpnia 2014

Pasta z awokado z cytryną



Na obiad postanowiłam zrobić surówkę z warzyw, oraz kanapkę raw z pastą awokado. A że dopiero uczę się i  poznaję smaki toteż zrobiłam pastę bardzo prosto:

Składniki: 

  • 1/4 awokado
  • kilka kropli soku z cytryny
  • kilka ziaren soli himalajskiej (2-3 szt.)


Przyznam, że awokado wydawało mi się kiedyś bardzo tłuste. Obecnie jednak poza olejem z winogron i czasem oliwę nie spożywam tłuszczów i zauważyłam, że smak nieco zmienił mi się...  Według mnie awokado jest całkiem ciekawym owocem i świetnie nadaje się na pasty do chlebka RAW.

No i nie napisałam jak zrobić. Ja zgniotłam miękkie awokado bez skórki widelcem pokropiłam cytryną i posypałam solą- ze 2-3 ziarenka. Potem położyłam pomidorka i  posypałam kiełkami rzodkiewki. Wszystko na chlebku Raw z pomidorów i bazylii.


Zauważyliście, że dania wege są bardziej kolorowe?

2 komentarze:

  1. Kanapeczka wyglada smakowicie :-D Awokado na chlebku jeszcze nie jadlam.. Zawsze zjadam samo, ewntualnie w salatce..Ale teraz sprobuje z pomidorkiem :-D

    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie awokado jakoś za tłuste wydawało się by samo jeść:) więc póki się nie przyzwyczaję- to będą pasty. Swoją drogą jakoś mi nie smakuje mleko roślinne- nie wiem czemu:(
    ale po krowim- mam od razu takie nie miłe uczucie w ustach i odbija się a potem taka lekka zgaga... Więc chyba też nie służy...

    OdpowiedzUsuń

Przyciski Listonic

Social Networks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...