poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Niebiański koktajl z papai


Wiekszość dzisiejszego dnia siedzę na blogach, stronach i YT poświęconych diecie RAW, oczyszczaniu i jestem oczarowana, a ponieważ kupiłam dwa dni temu papaję- postanowiłam po raz pierwszy sprawdzić jak ona w ogóle smakuje. I wiecie co? Jest przepyszna. Nie smakuje mi skórka- więc odcinam, środek pesteczki- wydłubałam i dodam do koktajli warzywnych- bo smakują jak rzerzucha albo kiełki rzodkiewki. Są lekko pikantne. Ten przepis to w zasadzie mój autorski- wrzuciłam co miałam z owoców do blendera.


Składniki:

  • 1 papaja- bez pestek i skórki
  • 1 brzoskwinia UFO - obrana ze skórki
  • 1 nektaryna obrana ze skórki
  • szklanka kompotu z jabłek (bo akurat robiłam do obiadu)- woda też może być:)
Wszystko przerobiłam w blenderze  - nie dodawałam warzyw, gdyż chciałam wypić koktail typowo owocowy, ale nie wykluczam dodania następnym razem szpinaku, pomidora czy ogórka. Koktail jest przepyszny, w życiu nie piłam lepszego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przyciski Listonic

Social Networks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...