sobota, 2 listopada 2013

Kasza jaglana z tuńczykiem i parmezanem


Kasza jaglana chodziła za mną od momentu, kiedy o niej poczytałam. Chciałam sprawdzić jak smakuje i z czym to jeść. Przyznam, że smakuje mi bardzo. Podobna do kuskusu, ale ją się gotuje.

Składniki:

  • kasza jaglana- 350g - woreczek
  • 2 puszki tuńczyka 
  • pęczek natki pietruszki
  • ząbek czosnku
  • oliwa
  • 1 peperoncina (chilli)
  • szczypta soli
  • ser parmezan
  • przecier pomidorowy
  • pół marchwi


Wykonanie:
Kaszę przelać zimną wodą, a następnie wrzątkiem. Do gotującej się wody wrzucić kaszę i gotować aż do wchłonięcia wody. Na 2 szklanki kaszy, dałam 7 szklanek wody, bo gaz dość porządnie grzał. Do patelni wlać oliwę, wycisnąć ząbek czosnku i pokroić małą papryczkę chilli. Dać tuńczyka i natkę pietruszki. Ja dodałam też trochę startej marchewki. Ale można pominąć, wtedy krócej się smaży. Na koniec dodaję szczyptę soli, przecier pomidorowy. Dolewam oliwy aby farsz był nie za suchy. Dodaję do kaszy ugotowanej i mieszam w garnku. Na talerzu posypuję parmezanem.
Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przyciski Listonic

Social Networks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...