piątek, 30 maja 2014

Kotleciki z czerwonej fasoli


Dziś zamiast kotleta z piersi kurczaka, takie kotleciki z fasoli. Zrobione na szybko bo nic nie miałam ciekawego pod ręką, ale w sumie nawet mi zasmakowały. 

Składniki:
  • puszka fasoli czerwonej (można ugotować fasolę surową i rozdrobnić malakserem)
  • sól
  • pieprz
  • bułka tarta


Wykonanie:
Z puszki wylałam sos. Fasolę przelałam zimną wodą. i rozgniotłam widelcem. Dodałam sól i pieprz. Nie dodalam jajka, ale mogłam dać do środka trochę kaszy manny, by  lepiej się smażyło. Obtoczyłam w bułce (lepiej dość grubo obtoczyć, albo zamoczyć w jajku i jeszcze raz w bułce). I na gorącym tłuszczu smażyłam po 2 min z każdej strony. 


Przyznam, że to był eksperyment i mi smakował. Na pewno ulepszę samą masę:) bo w tej wersji bez kaszy, jest jak pasta bardziej niż kotlecik. Ale i tak pyszne.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przyciski Listonic

Social Networks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...