wtorek, 13 sierpnia 2013

Cukinia z fasolką w pomidorach


Nie wiecie co zrobić z cukinią? Ja miałam ten problem do niedawna... Zawsze robiłam leczo.. i na tym koniec:) W końcu jednak zaczęłam eksperymentować i dziś zrobiłam cukinię z fasolką w pomidorach... Niebo w gębie.

Składniki:

  • 1 duża (2 małe) cukinia żółta lub zielona 
  • fasolka szparagowa - 20 dag
  • 1 cebula
  • sól
  • pieprz
  • papryka słodka - przyprawa
  • przecier pomidorowy - 2 łyżki
  • 3 łyżki oleju
Wykonanie:
Do garnka na 3 łyżki oleju  wrzucić pokrojoną cebulę w talarki i lekko przysmażyć. Dodać cukinię pokrojoną w kostkę i fasolkę. Dusić pod przykryciem aż puszczą sok i zmiękną. Przyprawić. Podawać albo z chlebem, albo jako przystawka do obiadu jak dziś u mnie z ryżem....





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przyciski Listonic

Social Networks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...