piątek, 25 stycznia 2013

Jajecznica z cebulką

Ostatnio przyrządzam same proste dania, chyba dopadł mnie szał błogiego, feriowego lenistwa.






Składniki:

2 jajka
sól, cukier
cebula
olej do smażenia


Cebulkę kroimy i podsmażamy na patelni. Delikatnie ja solimy i posypujemy odrobiną cukru. ( cukier spowoduje, że cebulka ładnie się zrumieni a nie przypali ).



Jajka dokładnie rozbełtać. Posolić.



Dodać do podsmażonej cebulki i smażyć do uzyskania pożądanej konsystencji jajecznicy. Ja osobiście lubię dobrze wysmażoną.



Dodatkiem do tego śniadanka mogą być ciepła herbatka i świeżutki chlebek.

2 komentarze:

  1. Ja zawsze oprószam cebulkę odrobiną cukru, ludzie czasem się dziwiną, ale ja taką cebulę uwielbiam. Poza tym, jajecznica - super sprawa:-)

    OdpowiedzUsuń

Przyciski Listonic

Social Networks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...