czwartek, 6 września 2012

SOS A' LA WĘGIERSKI Z PARÓWEK


PRZEPIS  TEN DOSTAŁYŚMY! PRZESŁAŁA NAM JEDNA Z NASZYCH NAJWIERNIEJSZYCH FANEK PANI SYLWIA LIS. 
Wypróbujemy na pewno i wtedy dodamy zdjęcia, a na razie przepis od niej:

Przepis na sos węgierski( ja osobiście traktuje to jak leczo bo jest sycące i wystarczy jeść z chlebkiem).
Ja zazwyczaj robię podwójną wersję tu napiszę na pojedynczą
smile
SKŁADNIKI
-        1/2 kg pieczarek
-        1/2 kg parówek (ja robię z drobiowych z biedronki są pyszne)
-     Duża cebula
-        Koncentrat pomidorowy (około pół słoiczka)
-        Sól
-        Pieprz
-        Słodka i ostra papryka mielona

Kroję pieczarki w plasterki i podsmażam na patelni. Podsmażone wrzucam do garnka(tam jeszcze "dochodzą"). Cebulę obieram, kroję w kostkę i podsmażam na złoty kolor. Wrzucam do garnka z pieczarkami. Do cebuli i pieczarek wlewam około pół litra wody (ja robię na oko bo nie lubię gdy jest dużo wodnistego sosu, wolę gdy wszystko jest bardziej gęste). Dodaję podsmażone na patelni pokrojone w plasterki paróweczki). Na koniec oczywiście dodaję koncentrat - solę, pieprzę i dodaję papryk do smaku - ja osobiście lubię mocno na ostro smile. Gotuję aż wszystko ładnie się zrobi smile. Gdy sos jest zbyt wodnisty można rozprowadzić mąką:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przyciski Listonic

Social Networks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...